Friday, August 21, 2009

mlm td aku bermimpi...
dalam mimpi tu,aku tgh lepak2 dengan zul..tgh lepak2 sambil2 tu aku belek2 handphone die,....saje je tengok2 senarai no tel...terkejut aku banyak no baru...semua no perempuan...hancur hati aku...pada aku zul masih tak berubah lagi...aku sedih sangat....selamba je die biar aku tgok senarai no tel tu...padahal sebelum ni penah terjadi hal ni...sampai aku nk keputusan putus tunang...rupenyer die masih tak serik lagi...Ya Allah kenapa terjadi pada aku....dalam mimpi tu kerana aku terlalu marah aku telah membelasah zul...aku pukul die..aku tumbuk die...aku terajang die...aku pijak2 die...macam2 aku buat...marah betul aku kat die...aku terajang kepala die..tapi satu pun die tk balas...aku belasah die sepuas2 nyer...masa tu aku tekad dalam hati..aku buat keputusan yang aku akan berpisah dgn die...sedih btul masa tu....aku tk mau dgr ape2 lagi penjelasan dr die...tetibe ader plk die citer kawan die nk dtg...dtg la kawan nyer tu...aku igt lelaki...rupenyer pompuan ...cari pasal sgguh...
selamba je aku halau minah tu,....fuh garang btul aku masa tu...
aku keluar rumah...aku nk tinggalkan zul...rupenyer dah bunyi alarm jam aku...aku bermimpi rupenyer....
heheheh.....

No comments: