Friday, August 14, 2009

pagi td aku trun awl sikit daripada selalu...:)
selalu trun 7.30am...tp hari awl sikit 7.15 mcm tu....sambil2 tggu en jang tunang aku tu aku start motor kriss merah aku tu...teringat plk nk topup...naik motor jap g topup...
kedai tutup plk...tk pela,...ptg2 ni la...

jam dah 7.20...aku terus balik ke kete...kemas2 barang...ambik helmet semua...panaskan motor LC...tggu eN .jang...
hari ni awl2 pagi lagi aku dh senyum2 kat zul...:)...sayang nyer aku kat zul...aku bersyukur tuhan hadiah kan die pada aku...pada aku perfect la....berbunga hati ni melihat zul didepan mata....
walaupun kdg2 die myakitkan hati aku...msg dgn pompuan...tp itu la name syg....
aku harap zul kotakan janji die...

sampai je zul kat motor aku bgtau die ...aku happy hari ni....:)

dah sebulan lebih zul hantar dan ambik aku keje....
sampai kat midvalley ,aku pesan kat die spy die pakai mask...aku risau...

aku mulakan keje dgn happy hari ni....

No comments: