Tuesday, June 22, 2010

DAIRI BALIK KMPUNG CUTI HUJUNG MGGU LEPAS

Lebih pkul 8 pagi aku dah bgun untuk siapkan zul suami tersyg pegi berkerja..hari ni zul keje separuh hari..hari sabtu kan..:)...
lepas zul pegi keje lebih kurang pkul8.30 am aku terus bergegas buatkan breakfast supaya ader tenaga untuk mengemas rumah sekejap lagi...yela kan orang nak balik kampung..baju tk siap lagi..rumah bersepah lagi..jadi kena kemasla ..:)...
lbih kurang pukul 11 lebih aku pun start la masak...aku masak sayur bayam ..aku goreng je...lps tu aku buat sambal petai...dh macam muke petai dah aku ni..selalu sgt mkn petai...hehehee..
lps siap masak aku makan dulu dgn adik2 aku..sbb zul ckp dia balik pkul 2...perut pun dh berbunyi ..apalagi makan la...
lps makan aku kemas baju plk...siap2kan ape yg patut...dlm pkul2 lebih zul belum balik2 lagi...aku ni dh panas buntut dh tunggu si buntat ni...dlm pkul2.30 zul pun sampai ...die makan mandi & makan nasi ...dlm pkul3.30 kami pun bertolak la balik ke kmpung....
yea yea balik kampung....:)

No comments: