Tuesday, March 1, 2011

tertido lagi...:)

Hari ni aku tido panjang lagi kat ofis…hai…apela nk jadi pada aku ni…selambe je aku tido kat meja start jam 9.30 lebih-lebih sikit sikit hingga la sedar-sedar dah dekat pkul1 tghari…Sebetul nyer dari malam tadi lagi aku dah sakit kepala …sebab dari petang semalam aku dah kena hujan..dah sampai rumah terlupe pulak aku nk mandikan badan ni dengan air panas suam..ingat sakit kepala tu tk melarat..tak disangka plk melarat sampai ke hari ni…apalagi cepat-cepat la aku try minum air titik Protecur100 aku tu..kesannyer aku tertido memanjang sampai ke tengah hari td…

Sedar-sedar suami aku call…tengok2 handphone ader 3 miscal 1 mesej…penangan ubat punyer pasal…selalu minum ubat tu tk mengantuk..agaknyer die nk bagi aku tido la tu..nsb baik bos tk marah....hehehehehh

No comments: