Monday, April 18, 2011

Masuk ni dah 3 hari aku demam..:(…tak tahan betul la…seksa badan ni…dah la 2 mggu semggu lepas ,awal bulan 4 aku demam seminggu..seminggu aku terlepet kat atas tilam je…demam tak kebah2..ni demam balik pulak…yang seksanyer malam2 la…susah nak tilam…
Dengan sakit tekak sangat,sakit kepala,badan ni bisa-bisa sangat seksa …nak makan pun seksa…
Semalam aku terjaga awal pagi dalam jam 2.45am.. sejuk sangat rasanyer…rupenyer suami aku dah 2jam duk tuam badan aku…patutla basah bdn aku…die guna plk kain tuala yang besar tu..diselimutnyer aku dgn tuala basah..patut la selesa je aku tido…hehheheh…
Jap lagi aku nak g HKL… nak ambik ubat ..
Sebenarnyer malas nk g tapi ubat semua dah habis…

2 comments:

lianalovekhairi said...

semoga cepat sembuh ye shima

shima said...

amin...terima kasih liana...ni pun dtg ofis masih terasa lagi...demam durian agaknyer...hheheheh