Tuesday, April 19, 2011

hari ni aku rasa masih letih2 lagi...mgkin badi demam tu tk habis2 lagi kot...
hari ni kak waty dgn ayu ajak aku brkfast...mula2 aku nak...lps tu diorg kata nk pegi brkfast kt macd..aku teringin gak...tapi tibe2 masa nk naik lif aku rasa sungguh tk berdaya ..tak larat nak berjalan...dengan rasa tekak sangat amat...terus aku matikan niat aku untuk brfast...aku rasa tk selera plk...tekak aku masih tk dapat nk menerima makanan lagi...sdih rasa nyer...yela masuk hari ni dah 4 hari aku demam...seminggu sebelum ni seminggu aku demam..lembik je rasa badan ni...

hari ni aku juga perang besar dgn makcik senior kat ofis aku...aku pasti semua org tahu siapa kan....die juruteknik kanan j22 yang giler kuasa kat ofis aku...
aku dh tk boleh tahan ...6thun aku brtahan...tahan dgn kerenah die...tahan dgn sikap die menyakitkan hati..tahan dgn sikap nyer yang suker merepot kat bos..

sudah la aku moody sejak akhir2 ni..dgn tension demam tk sihat2 lagi...die dtg duk tuduh2 aku macam2...sibuk pasal punchkad...duk takut2 kan org pasal effect bile nk pencen.kononnyer effectnyer dahsyat sgt...dah lama aku tahan.,..puas aku tahan sabar..makin aku bersabar ..makin kuat volum suara die masuk ke dalam telinga aku..

bermula perang mulut...aku katakan pada nyer punchkad aku hilang pada 1april 2011.aku balik dr site,TLDM lumut ..tetiba time nk punchkad ,tk de..hilang..sape ambik...
die tk mgaku...yang aku geram duk sibuk pasal kerja2 aku.suke hati aku la..aku bgtau die,knp sibuk2 nk menconteng dlm buku cuti unit yang dalam jagaan aku.memandai mandai..kalau dah sibuk sgt nk jawatan ,ambik.dalam meeting sruh bos bagi aku tugas.dah tugas aku jgn la nk sibuk2.aku mmg tk suke.aku bgtau die suke hati aku la nk cmne pun.aku punyer hal la...dah lama aku bersabar..die kata patut la aku tk dapat anugerah khidmat cemerlang.aku bgtau`aku tak kebulur pun'.pergi argggh...

bengang aku...

aku dgr die sibuk jumpa bos aku ..ngadu pasal aku...bos aku gelak je...lps tu die jumpa bos paling tinggi..ngadu sambil nangis2..biar la...kalau bos tya aku bgtau la...aku tk kisah nk ambik punchkad tapi jgn ambik punckad yg tgh guna.aku nk punchkad tk boleh.mmg nk kena la si tua ni...thu la giler kuasa...over btul..punchkad org nk guna die boleh simpan dlam laci nyer...dh la tu pagi td aku pergi ke mane semua ikut.yela nk jd pemgintip..nk pasang telinga...kalau org bercerita sibuk nk dgr...di tadah2 nyer telinga nyer tu...org bukan nk citer kt awk..tk malu btul la...kalau jumpa bos..tertonggek2...mane tk nyer...die berdiri tapi siku di ats meja bos..die tinggi..kan tertonggek2 tu...sape tk caya ..cube try...

2 comments:

Penjejak Mimpi said...

Anda da ditag.

Sile terjah Join Bloglist

tq :)

lianalovekhairi said...

oooo..pasal hal nie ke yang berperang dengan mck senior tu.....Ermm,,sabar banyak2x lah ye.