Wednesday, May 18, 2011

citer....

Seawal jam 5.45 pagi aku dah bangun dan bersiap2 untuk pergi ke tempat kerja…suami aku pulak tolong panaskan kereta viva putih aku tu…nasib baik suami aku baik hati tolong panaskan kan ..hehehhehe …..tidak la aku kelam kabut sgt..memang setiap pagi suami aku akan tlg siapkan mana yang patut..

Hari ni aku kusyuk sgt ber make up sedar sedar jam dah dekat 6.23pagi...ni dah macam terlambat ni..selepas bersalam semua aku pun bertolak…jalan sepanjang cheras-kajang hari agak jem..yela ..mana tak ayer aku berlambat bertolak tadi…agak cuak jugak…kete semua show-slow je…kete dah banyak…yang aku hepy hari ni `tol 5posen ‘ dah mansuh..dah tak de dh …jimat aku singgit….yela pegi balik singgit…

Hari ni awal pagi lagi bos aku datang kat tempat aku suruh aku ganti tempat die gi seminar kat cititel…aku menolak sebab aku kata kan aku tkleh pegi sbb aku memang akan tido bile dgr ceramah..faham2 jela ceramah tu mst pure english…yang tersenarai tu plk golongan profesional…mmg BI la….

Berbalik ke citer kat rumah..
Suami aku bgtau adik –adik nyer plan nak datang sabtu...dgrnyer nak g uptown shah alam dgn icity...diorg mintak tunjukkan jalan..kami ok je...tak sabar jugak rasanyer ni..

semalam aku cuti...cuti hari wesak...1 kL cuti...suami aku plk kena keje sebab die tak dapat cuti...aku plk cuti sembahyang sekali sedap la aku membute ...sedar2 dah pkul12 tengahari...syok nyer tido...plan nyer nak vakum kete...last2 sampai ke malam tak jugak aku vakum...banyak sangat benda nak kena buat...basuh langsir,basuh selimut...nak lipat baju..masak .....

No comments: